Terry Chan

Doradca rządu Hongkongu ds. logistyki

Doradca rządu Hongkongu ds. logistyki - konsultant na terytorium Chin, Południowo-Wschodniej Azji i Wielkiej Brytanii, prezes eC-Post Worldwide Co Ltd - GM 3PL Lazada (Alibaba) Hong Kong, przedsiębiorca z branży łańcuchów dostaw dla e-commerce, przewodniczący Hongkońskiego Stowarzyszenia Organizatorów Łańcuchów Dostaw dla eCommerce (HK eCommerce Supply Chain Association - HKeCSC).


Adam Chazanow

Managing Partner, Graphene Partners

Ponad 12 lat pracował na szczeblu dyrektora naczelnego/CEO u globalnych liderów branży logistycznej i kurierskiej, m. in. DHL, CEVA, Exel i DPD. Obecnie jest Członkiem Rady Nadzorczej Siódemka S.A. Brał udział w licznych projektach restrukturyzacyjnych oraz M&A o łącznej wartości ponad 1 mld PLN. Stale współpracuje jako doradca wiodących funduszy private equity w Europie, USA i Azji.


Paweł Judek

Partner w Kancelaria Prawna Działyński i Judek

Jest radcą prawnym, partnerem w kancelarii Działyński i Judek Spółka Partnerska Radców Prawnych w Poznaniu. Prowadzi blog poświęcony prawu transportowemu pod adresem www.transportoweprawo.pl. Specjalizuje się w prawie transportowym i prowadzeniu sporów sądowych.


Wojciech Piotrowicz

Oxford University i Hanken School of Economics

Jest zatrudniony jako Associate Professor w Hanken School of Economics, Finlandia, jednocześnie jest powiązany, jako International Research Fellow, z Uniwersytetem w Oxfordzie, gdzie spędził 10 lat jako pracownik naukowo-dydaktyczny. Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw, logistyką, nowoczesnymi technologiami i ryzykiem. Dr Piotrowicz jest autorem nagrodzonych artykułów naukowych oraz popularnych książek, działa też jako konsultant, m.in. dla Komisji Europejskiej.


Łukasz Kozicki

CEO, NextBuy

CEO, NextBuy. Przez ponad 4 lata zdobywał doświadczenie w dziedzinie doradztwa IT ( w tym E-aukcje), wdrażania procesów zakupowych w Bankach oraz systemów GIS dla wspomagania zarządzania i marketingu. Oprócz tego potrafi używać BPML i notacji UML oraz ma znajomość programowania DBMS SQL. Był odpowiedzialny za wdrażanie systemu przetargowego w czołowym polskim banku. W OptiBuy zajmował się wdrażaniem kompleksowych systemów zakupowych, doradztwem w zakresie optymalizacji kosztów oraz tworzeniem nowych strategii zakupowych dla firm. Od 2018 jako CEO odpowiedzialny za rozwój NextBuy -platformy zakupowej i przetargowej, która łączy Kupców i Dostawców.


Przemysław Ozga

Redaktor naczelny, "Production Manager"

Redaktor naczelny oraz twórca czasopism Production Manager oraz Logistics Manager, traktujących o zarządzaniu produkcją i globalnych łańcuchach dostaw. Z sektorem produkcyjnym związany zawodowo od siedmiu lat. Ekspert z zakresu mediów branżowych. Zwolennik i promotor szerzenia wiedzy o metodach zarządczych oraz najnowszych technologii wspierających wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw działających w Polsce i Europie. Organizator oraz prowadzący ogólnopolskich konferencji z cyklu Production Manager Meetings. Ukończył certyfikowany kurs zawodowych negocjacji oraz kompendium MBA. Prywatnie entuzjasta światowej literatury, filozofii oraz kosmologii.


Robert Chajdaś

Account Manager, IBCS Poland

Account Manager, IBCS Poland. W sprzedaży w branży IT od ponad 20 lat, z IBCS Poland związany od lat 11, zajmuje się sprzedażą rozwiązań automatycznej identyfikacji dla firm produkcyjnych. Aktywnie uczestniczył w wielu projektach dotyczących wdrożeń aplikacji magazynowych, śledzenia produkcji z wykorzystaniem automatyki a także wykorzystania systemów głosowych w procesach magazynowych. Wcześniej zajmował się sprzedażą systemów ERP i MES.


Jacek Liber

Senior Bussines Consultant, Honeywell

Senior Bussines Consultant Honeywell. Absolwent MBA i podyplomowych studiów Zarządzania Łańcuchem Dostaw w SGH. Od roku 2000 pracował w firmach dostarczających systemy auto-id i inne rozwiązania dla magazynów i produkcji (WMS). W latach 2010 – 2015 uczestniczył czynnie w obradach Rady Systemu GS1. W firmie Honeywell (od roku 2015) odpowiedzialny jest za rozwiązania wspierające procesy logistyczne i produkcyjne w obszarze Europy Wschodniej i Rosji. Głównym elementem jego pracy jest przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji i usprawnienia procesów magazynowych, dobór właściwych rozwiązań a także szacowanie korzyści wynikających z wdrożenia tych usprawnień. Swoje doświadczenie zawdzięcza solidnej podstawie teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej wiedzy wyniesionej z licznych audytów i wizyt w magazynach i centrach dystrybucyjnych w Polsce i w całej Europie Wschodniej.


Dawid Grochowy

Corporate Account Manager, Betacom


Jarosław Zygmunt

Dyrektor ds. planowania łańcucha dostaw centralna i wschodnia europa, UPC

CEE Dyrektor Planowania Łańcucha Dostaw UPC (Liberty Global), tworzył regionalne i globalne organizacje pracując dla producentów FMCG, sieci handlowych, sektora e-commerce i sprzedaży bezpośredniej (Mars, Danone, Kompania Piwowarska, Tesco, Oriflame).


Damian Kołata

Senior Business Development Manager, Fiege

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Swoją karierę rozpoczynał od zarządzania zakupami i zapasami, później koordynował dodatkowo transgraniczny przepływ towarów, łącznie z logistyką importu i dystrybucji oraz procedurami celnymi; był odpowiedzialny za optymalizację procesów magazynowych, korelację poszczególnych działań logistycznych, a także ograniczenie ich kosztów na trudnym rynku wschodnioeuropejskim; pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych; obecnym obszarem jego zainteresowania pozostają logistyka w obszarze e-commerce i trendy z nią związane.


Jakub Czyżkowski

Wiceprezes, Sente Systemy Informatyczne

Wiceprezes Zarządu


Krzysztof Sarnecki

Prezes, Quest Change Managers

Prezes, Quest Change Managers - zawodowy negocjator, konsultant strategiczny, ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Praktyk, biznesmen, założyciel i prezes Academy of Business & Career Development w Chicago (z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym), konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów, pracujący z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, nowoczesnego zarządzania oraz nowoczesnej sprzedaży w ekonomii chaosu. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży. W Polsce współpracuje bardzo ściśle z branżą transportową. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz absolwent programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.


Waldemar Osmólski

Instytut Logistyki i Magazynowania

Praktyk i menedżer z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży logistycznej zajmujący stanowiska Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu w firmach logistycznych oraz Agencji Pracy Tymczasowej, doktor nauk technicznych z zakresu systemów symulacyjnych w transporcie, absolwent studiów MBA programu Trent University - Nottingham UK, Kierownik Centrum Logistyki w Instytucie Logistyki i Magazynowania, autor wielu publikacji, posiadający wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych takich jak: e-Impact, Cloud prowadzonych przy współpracy miedzy innymi z: Port Lisbona, BCT, Qumak, Logit One, autor wielu artykułów naukowych z zakresu stosowania metod optymalizacyjnych w procesach projektowych oraz cyfryzacji łańcuchów dostaw.


Beata Troczyńska

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Spedimex

Posiada 20 letnie doświadczenie w branży TSL, w zakresie zarządzania sprzedażą, obsługą klienta i wdrażania nowych projektów. Obecnie, jako dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Spedimex, współuczestniczy w projektowaniu konceptów logistycznych dla kluczowych klientów spółki, a także odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową. Od początku kariery zawodowej związana jest z logistyką, pracując kolejno w obszarze spedycji, logistyki kontraktowej oraz sprzedaży i marketingu. Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ, studiów podyplomowych z zakresu zarzadzania i marketingu UŁ, a także Akademii Psychologii Przywództwa w Warszawskiej Szkole Biznesu.


Jarosław Bartczak

XPO Logistics


Patryk Grzelak

interLAN

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 2006 roku związany z firmą InterLAN, w której pełni funkcję dyrektora zarządzającego, realizując poza tym działania w zakresie analizy i projektowania systemu. Firma interLAN zajmuje się produkcją systemów informatycznych dla firm. Naszym wiodącym produktem jest program interLAN SPEED wspomagający zarządzanie transportem, spedycją i logistyką dla branży TSL, w tym firm produkcyjnych sieci drobnicowych oraz operatorów logistycznych. Obecnie zajmuje się rozwojem systemu interLAN SPEED w obszarze FTL oraz pełni nadzór nad realizacją projektów wdrożeniowych.


dr Szymon Strojny

ILiM

Doktor nauk ekonomicznych, ze specjalnością w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Absolwent i wieloletni pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Adiunkt w Wyższej Szkole Logistyki i konsultant w Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych jak i w korporacjach międzynarodowych. Autor wielu publikacji naukowych oraz szkoleń i projektów doradczych m.in. z obszaru sprzedaży i logistyki wielokanałowej.