Evan Armstrong

prezes i założyciel Armstrong & Associates, Inc.

Prezes Armstrong & Associates, Inc. Ma ponad 25-letnie lat doświadczenia w zarządzaniu łańcuchami dostaw. Jako prezes Armstrong & Associates, Inc., nadzoruje wiele inicjatyw badawczych na rynku i świadczy usługi doradcze dla uczestników łańcucha dostaw. Przed założeniem A&A Evan był wiceprezesem ds. wycen w Roadrunner Freight Systems, Inc. Doświadczenie w zarządzaniu łańcuchami dostaw zbierał w wielu spółkach ekspresowych i logistycznych znajdujących się na liście Fortune 500. Tytuł MBA ze specjalizacją marketing i finanse zdobył na University of Wisconsin-Whitewater. Publikował artykuły dotyczące logistyki w takich mediach jak: Wall Street Journal, Financial Times, Economist, Forbes oraz opiniotwórczych periodykach branżowych, jak: Crain's Chicago Business, American Shipper, Transport Topics, DC Velocity, International Transport Journal, Logistics Management, The Logistics Journal, Air Cargo World, Global Trade, Journal of Commerce (JOC.com), czy portal supplychain24/7.com.


Łukasz Chwalczuk

Managing Partner, kancelaria prawna Iuridica

Prezes zarządu OSPTN, ESTA Transport Section Executive, finalista Rising Stars Prawnicy - liderzy jutra 2015. Uznany prelegent na wielu spotkaniach i konferencjach transportowych, doświadczony prawnik, autor wielu artykułów o tematyce transportowej.


Tomasz Chojnacki

Senior Logistics Consulting w Metroplan

Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej, członek Polskiego Stowarzyszenia Techniki Magazynowej i Przewodniczący Komitetu Technicznego ds. Szkoleń oraz Projektant Logistyk w czołowym, międzynarodowym biurze planistyczno-projektowym Metroplan. Ekspert w dziedzinie eksploatacji, planowania oraz badania systemów składowania, uznany specjalista w obszarze planowania obiektów magazynowych i przepływów materiałowych. W ciągu ponad 10 lat pracy zawodowej wykonał ponad 60 projektów magazynów i wysoce specjalistycznych prac doradczych oraz przeprowadził ponad 150 audytów magazynów. Do najbardziej interesujących projektów należą: projekt koncepcyjny 40-metrowego automatycznego magazynu pracującego w temperaturze -24’C oraz magazyn dla czołowego, światowego producenta samochodów, zlokalizowany w Ameryce Północnej, o powierzchni 130.000 m2, wykorzystujący m.in. wózki AGV jako jeden ze środków transportowych.


dr inż. Michał Grabia

Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz obszaru badawczego RFID w ILiM

Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID w Instytucie Logistyki i Magazynowania, wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz trener z zakresu technologii identyfikacyjnych. Jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID oraz europejskiej sieci laboratoriów „GS1 in Europe Lab Network”, autorem publikacji w pismach specjalistycznych oraz członkiem wielu międzynarodowych organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów w zakresie technologii identyfikacyjnych, w tym RFID. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz realizacji projektów dotyczących opracowania koncepcji, projektowania oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w tym przede wszystkim technologii identyfikacyjnych oraz lokalizacyjnych. Michał Grabia jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz studiów Executive MBA realizowanych w Wielkopolskiej Szkole Biznesu we współpracy z Nottingham Trent University przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


Grzegorz Woelke

vice-przewodniczący Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki

Z wykształcenia prawnik. Legitymuje się dyplomem spedytora FIATA w Zurichu i managera transportu IRU Academy w Genewie. Biegły sądowy i członek rady izby Polskiej Izby Spedycji i Logistyki


Tomasz Sączek

wicedyrektor, PWC Polska

Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i łańcuchów dostaw. Pracował dla firm z różnych branż, w tym m.in. dużych międzynarodowych sieci handlowych, AGD, „duty free”. Specjalizuje się w obniżaniu kosztów łańcuchów dostaw, redefiniowaniu strategii logistycznych oraz przebudowie procesów. W ostatnich latach uczestniczył w wielu projektach doradczych przede wszystkim dla sieci handlowych oraz producentów dóbr konsumpcyjnych w Polsce i za granicą.Tomasz jest certyfikowanym trenerem biznesu House of Skills, wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Należy także do polskich i międzynarodowych organizacji logistycznych. W PwC objął stanowisko wicedyrektora w zespole ds. transportu i logistyki. Jest odpowiedzialny za projekty związane z łańcuchami dostaw sieci handlowych oraz w obszarze dóbr konsumpcyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.


Krzysztof Sarnecki

prezes i założyciel Quest Change Managers

Prezes, Quest Change Managers - zawodowy negocjator, konsultant strategiczny, ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Praktyk, biznesmen, założyciel i prezes Academy of Business & Career Development w Chicago (z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym), konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów, pracujący z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, nowoczesnego zarządzania oraz nowoczesnej sprzedaży w ekonomii chaosu. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży. W Polsce współpracuje bardzo ściśle z branżą transportową. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz absolwent programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.


Kate Bogusławska

Kancelaria Prawna Carter Lemon Camerons, Londyn

Katarzyna (Kate) Bogusławska jest Partnerem w dziale korporacyjnym i handlowym Carter Lemon Camerons LLP. Jej klientami są zarówno nowi właściciele, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa oraz niektórzy globalni gracze, którzy potrzebują porady w sprawach związanych z biznesem. Porady te obejmują sprawy dotyczące zatrudnienia w przedsiębiorstwach, a także opracowywania umów i sporów. Dzięki silnym powiązanianiom z polską społecznością, współpraca z Kate jest polecana przez Ambasadę RP w Londynie, współprowadząc wydany przez Ambasadę przewodnik dla polskich inwestorów w Wielkiej Brytanii. Ma szeroką sieć międzynarodowych powiązań i została poinstruowana przez kancelarie prawne w Polsce, aby pomagały swoim klientom w sprawach dotyczących jurysdykcji angielskiej.


Adam Gałek

członek zarządu, ROHLIG SUUS Logistics

Członek Zarządu ROHLIG SUUS Logistics od września 2018. Odpowiedzialny za dystrybucję krajową oraz logistykę kontraktową.Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu logistyką, optymalizacji procesów oraz realizacji dużych projektów wdrożeniowych i biznesowych. Przez kilka ostatnich lat pełnił funkcję Dyrektora Logistyki w Eurocash S.A., która jest liderem hurtowej dystrybucji produktów FMCG, wcześniej w Emperia Holding S.A. i Eldorado S.A. Autor publikacji w pismach branżowych oraz przez kilka lat wykładowca akademicki. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Advanced Management Program – Kellogg School of Management at Northwestern University/Catolica Lisbon Business&Economics.


Ryszard Ćwirko

dyrektor ds. logistyki, Maspex Wadowice


Andrzej Pawlak

Head of Business Development Central & Eastern Europe, DHL Supply Chain

Od czterech lat odpowiada za rozwój biznesu i budowanie relacji z klientami firmy DHL Supply Chain – od zeszłego roku nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rosji. Z logistyką związany od ponad 20 lat, zarówno po stronie operacyjnej, jak i handlowej. Doświadczenie zdobywał w wielu międzynarodowych firmach logistycznych zarządzając działami sprzedaży, kluczowych klientów i marketingu. Swoją przygodę w tym środowisku rozpoczął od pracy na stanowisku spedytora w dziale drobnicowym. Absolwent Politechniki Warszawskiej i podyplomowych studiów Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej. Członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki.


Mateusz Borowiecki

Prezes Zarządu OptiBuy

Wieloletni praktyk, pasjonat, ekspert branży zakupowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi i konsultingowymi (m.in. w sektorze finansowym, medycznym). To specjalista we wdrożeniach kompleksowych systemów zakupowych oraz narzędzi IT (Ivalua, NextBuy). Zarządzał projektami optymalizacyjnymi na skalę europejską oraz globalną. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się w ramach konferencji branżowych, spotkań, szkoleń, wykładów dla studentów (ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu). Jest autorem licznych publikacji dot. zarządzania łańcuchem dostaw.


Kolejnych prelegentów podamy wkrótce